Fredagsmys

Efter några härliga dagar på bästkusten är vi nu hemma igen. Oliver va vrålarg i början på vägen hem då han inte alls ville åka hem utan stanna i Halmstad. Förstår honom men trots härliga dagar i stugan är det alltid skönt att komma hem. 

Pyjamaser, dregglisar, sockar och hårband till molly. Några tröjor och bikiniöverdel till mig, piké tröja till oliver och några presenter va vad som fick följa med hem efter gårdagens snabba shoppingtur i stan.  Oliver fick även gå loss i leksaksaffären, ren lycka! Efter det var han några blixtenbilar samt målvsktsskydd rikare. 

Tanken va att vi idag skulle besöka Stadsbondgården samt Riccardos innan hemfärd men en blandning av ostadigt väder och humör hos oliver gjorde att vi bestämde att det får bli nästa gång. 



Den här lilla gofisen träffade jag i em för första gng. En liten kopia av sin bror. 

Har varit extremt trött idag så det har inte blivit mkt mer idag och nu väntar lite filmmys. Blev så sugen på att se twilight filmerna för sjuttioelfte gng nu när de går på tv. Men då de praktiskt taget visas mitt i natten ( åtminstone känns det så) så kollar jag på en av dem nu istället.


Trevlig fredagskväll.





Kommentarer
Postat av: Issa

Åh, har C&V fått nu? Sjukt lik Milo även för en som är "utomstående" eller vad man ska säga :).

2014-04-18 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design