Dagen som va

Trots att oliver inte va så sugen på att åka hem märktes det att han hade saknat oss och sitt hem medan han varit borta. 

4 gånger kramade han mig och sa att "jag älskar dig" två gånger sa han att "jag tyckte du va fin" och han ville ligga jämte mig och mysa. Vilken känsla det är när ens barn säger de tre magiska orden! När han sedan frågade om han fick sova i vår säng och kontrade med snääälla mamma samtidigt som han la huvudet på sned så var det svårt att säga nej. Men vet att det inte blir mkt till bra sömn då så han fick faktiskt sova i sin säng.

Älskade älskade onge

Ha varit ytterligare en innedag idag förutom våran lilla promenad i fm. Börjar att bli lite sällskapssjuk känner jag och skulle verkligen behöva hitta på ngt, komma ut lite, få lite luft och miljöombyte. 


Dagens lunch


Nu väntar vi bara på att Alex ska komma hem sen är familjen äntligen komplett igen. 




Kommentarer
Postat av: Issa

Så söt han är, lilla/stora O.
Samma här, jag hade också behövt lite miljöombyte. Har Doris hos oss i Hstd kommande två veckorna och E är ju på resande fot han också. Känns lite instängt då man känner att man måste vara hemma när man är ledig...
Hoppas ni kommer ut snart :) Kram

2014-04-10 @ 11:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design