Oliver är nu redo för kyla o slask

Den som är viktigast att förbereda inför höst och vinter här hemma är ju Oliver. Det ska vara jacka, skor, overall, regnkläder, stövlar, vantar och mössa m m m.
 
Men nu är vi helt redo för det här hemma. Ollis garderob har också uppdaterats och det sista - en overall passade jag på att köpa häromdagen när jag lunchshoppade (kanske inte alltid den bästa shoppingen men absolut den mest effektiva typen av shopping, snabbt och smidigt)
 
Skor från Din sko och HM
 
Vinterjacka och överdragsbyxa från KappAhl.
 
Både mamma och pappa har ju en skepparkavaj så det är klart olli ska ha en också. Från HM
 
Det är inte billigt att uppdatera barnens vintergarderob. Under lunchshoppingen hann jag även med lite snabb shopping till mig. Och för samma pris som för Ollis overall fick jag 2 klänningar, en kofta, 2 bastoppar och 2 par leggings!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design