Måndag

Ny vecka och jag känner mig som en vandrande vålnad. Natten till torsdag då vi åkte hem från Turkiet gick vi upp kl 01.00 svensk tid sen va vi vakna till 21.00 så då fick man inte mkt sömn. Sen va det upp tidigt och jobba på fredagen och nu i helgen har det blivit minimalt med sömn. Så just nu ligger man minus på sömnkontot och det både känns och syns.
Så detta kommer nog bli en rätt tuff vecka kan jag tro. Men bara alla får vara friska och pigga så är jag nöjd.
 
En rätt oplanerad vecka som innehåller jobb, läkarbesök för oliver och lite småfix hemma i form av målning mm. Sen på fredag får vi besök av våra föräldrar som kommer hit på lite mat på kvällen. Vad som kommer att stå på den menyn är klart, blir inget jätte avancerat men förhoppningsvis gott.
 
Här hemma har vi nu äntligen fått upp lister i köket. Var ju bara sisådär ett halvår sedan som köket stod klart så det va väl på tiden. Konstigt hur länge såna där småfix kan dra ut på tiden egentligen. Nu är det bara en skiva kvar som vi lämnat in på målning som ska upp sen ska ni få se bilder på resultatet.
 
Nya poster som ska upp på väggen i köket.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Supersnygga prints, vart har du hittat dessa??

Svar: Tack :)! Jag hittade texten om cheese doodles hos therese sennerholt(finns jätte mkt fina prints där) Men ville ha texten annorlunda. Så jag fick hjälp att göra texten som jag ville ha den av min mammas sambo. Den andra printen har jag sett ngnstans på it, vart vet jag inte. Men gjorde likadant där att jag gjorde om den så som jag ville ha den :)!
Linda

2013-10-07 @ 09:49:38
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design