Bra dag

Det finns bra dagar och det finns b ä t t r e dagar och idag är just en sån, en av de b ä t t r e dagarna. Det har bara haglat goda och roliga nyheter från alla håll och kanter. Vilket gör mig så glad. Och det har såklart gjort att energin varit på topp hela dagen. Har nog haft tillräckligt med energi för att springa ett maraton tror jag. Härligt när energin är på topp och man riktigt känner livet i sig. Lycka!
 
 
Idag är förresten Olli hela 2,5 år, han är ingen bebis längre.... :/ . De senaste veckorna har varit som en liten ketchup effekt för våran lille kille när det kommer till pratet. Han bokstavligt spottar ut nya meningar varenda dag och det är lika roligt varenda gång. Ibland undrar man vart han får allt ifrån och hur han faktiskt kan veta just det han säger. Hade tänkt räkna upp ett antal exempel men just nu står det helt still uppe i hjärnkontoret, får helt enkelt bli en annan gång... Men roligt är det iaf :)!
 
 
Min stjärna som ALLTID kommer att vara min lilla bebis hur gammal han än är <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design