Vardagslyx

Kompade ett par timmar i eftermiddags inte av ngn speciell anledning utan mer för att jag kunde. Jag har nog aldrig gjort det innan. Har aldrig gått tidigare från jobbet förut för att inte göra ngt speciellt. Det kändes väldigt konstigt och det va nästan så jag fick lite ångest. Men samtidigt var det riktigt riktigt härligt!
Jag gjorde några ärenden på stan och köpte även julklappar till tre olika personer så jag gjorde jag iaf lite nytta.
 
Efter stan blev det ett besök uppe på Ikea där vi inhandlade två byråer och en garderob till Olli. Överallt på ikea hade de vita runda förvaringskorgar i olika storlekar och jag fastnade verkligen för dem. Vet inte riktigt vad vi skulle ha en sån till men jag visste iaf att jag verligen ville ha en.
 
Kanske som en vedkorg? Eller att ha filtar i? Ollis leksaker? Hur som haver är det en snyggbratthakorg tycker jag,
 
Frågade personalen vart de fanns och fick svaret att de tillhörde inredningen och att de va för dyra för att sälja?! Jag förstod ingenting, vadå för dyra för att sälja!? Sen tycker jag att det är lite konstigt att de använder sig av sådan här korgar i varje litet hörn men de finns inte att köpa. Mycket lustigt.
Hur som haver, vet ni om det finns ngn butik som säljer ngt liknande hojta gärna till.
 
Är helt slut efter den här dagen så förhoppningsvis blir det en härlig natts sömn nu!
Natti natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design