Till kvällsmyset

Tinzimara skulle ju tyvärr stänga ner sin butik i värnamo och då de hade 30 % på allt så kände jag att jag va tvungen att bunkra upp med min favoritdoft hos Yankee candle, nämligen Vanilla satin.
Tyvärr va det väldigt utplockat och hon som jobbar där vet vilken doft jag vill ha och sa direkt att den inte fanns när jag stod och kikade i hyllorna. Det enda som fanns kvar va två småljus så det fick det bli.
 
 
Summer scoop har jag oxå haft och är riktigt god däremot är merry marshmallow ny här hemma. Men ingen av dem kan slå Vanilla satin.
Så när jag kom hem kände jag mig tvungen att beställa hem ett stort ljus i Vanilla satin.
 
 
Nu är kvällsmyset räddat här hemma. Finns inget mysigare än tända ljus och det går inte att få för många ljus. Ju fler desto bättre!
 
 
 
Nu va det ju inte ljus jag egentligen va ute efter på stan. Men fick även med mig tre klänningar och ett par leggings. Så shoppingen gick bättre än förväntat.
 
Trevlig lördagskväll.
P.s Imån ska ni få se bilder på Ollis nya rum, vilken förändring det har blivit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design