Söndag

Började dagen med en mysfrukost och tända ljus för att fira pappan i huset. Det är ju trots allt fars dag och jag hade helst velat ge Alex frukost på sängen men han är som jag nämnt tidigare inte som alla andra, han gillar inte att äta i sängen. <3  Grattis till den finaste pappan i denna värld och till alla er andra pappor där ute!
 
 
 
Alex och Olli åkte till Gislaved i morse så jag har varit själv hela dagen. Ha faktiskt varit lite stressande för det är så mkt jag velat passa på att göra medan jag va själv hemma. Städa, tvätta, handla, läsa senaste boken av Marie Jungstedt, framkalla kort och titta på min senaste besatthet - pretty little liars. Antagligen en serie som bara jag o alla tonåringar gillar, jag är helt fast!
Det enda jag faktiskt gjort är att handla, tagit en fika hos syster och kollat på Pretty little liars, tom ätit lunch i sängen - jag till skillnad från alex gillar att äta i sängen :). En skön söndag men jag kommer ha en extrem ångest snart då jag inte åstadkommit ngn som helst nytta. Men till mitt försvar får jag väl säga att man ibland får ha såna här dagar?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design