Pink is sweet

Häromdagen när jag gjorde lite ärenden på stan så sprang jag in på Fribergs här i Värnamo och såg till min stora förtjusning att en del av Odd Mollys vårkollektion hade anlänt.
Så surfade in på Country Dreams för att titta närmre på vad som fanns.
 
 
Dessa är mina favoriter och får gärna flytta in hos mig, allt (utom en) i rosa nyanser. Föll speciellt för klänningen, den corall färgade lovely knit och koftan i chalk i mitten.
Detta är inget jag kommer att köpa nu då jag ändå inte får på mig ngt utav det men jag hoppas att det fortfarande finns att få tag på till våren. Då hoppas jag att åtminstone ett av dessa plagg kan få ta plats i min garderob!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design