Önskelista

Mina nära och kära tycker jag är rätt rolig som fortfarande skriver och gör önskelistor. Men jag gör listor när det gäller allt så vf inte oxå önskelistor. Och se det som såhär det blir mycket enklare för er att köpa en julklapp ;).
 
 
Kastehelmi ljuslykta samt tårt/kakfat
Ghd gold plattång
Hunterstövlar
Grå skötbädd från färg o form
Grå liten ostronskål mateus
Stort vitt spetsfat mateus
Tapet från boråstapeters kollektion marstrand
 

And remember people, always stick to the list :)!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Efter lite slösurfande hittade jag hit till din blogg! Började fnissa lite när jag ser att du skrivit en önskelista... Jag skriver alltid önskelistor till jul & födelsedagar! :) 👍

Svar: Skönt å höra att man inte är ensam 😊
Linda

2013-11-15 @ 12:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design