Gravid och familjefotografering

I måndags va vi och tog gravidbilder samt familjekort och jag är så nyfiken på att se hur de blev. Har sett ett par av dem då vi tog dem och de va kanon men vill se alla. Runt 350 kort blev det och det ska bli så kul att se resultatet och få välja ut vilka som ska göras förstoringar på mm. Har tänkt att några ska få pryda våran nytapetserade vägg och några ska få pryda våran svartvita fotovägg nere i gillestugan.
 
 
 
 
 
Tyckte att jag va enorm här men de korten vi tog i måndags visar en betydligt större mage. ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter Nordin

Hade jag helt missat! Grattis!!

Hoppas allt går bra!

Svar: Tack :)
Linda

2013-11-06 @ 10:41:21
Postat av: Annie

Vad fin du är! Har följt dig sen vi väntade våra pojkar samtidigt (vi var beräknade samma dag om jag minns rätt). Är själv gravid med tvåan nu jag också. Vilken vecka är du i?

2013-11-08 @ 17:42:04
Postat av: Annie

Vad fin du är! Har följt dig sen vi väntade våra pojkar samtidigt (vi var beräknade samma dag om jag minns rätt). Är själv gravid med tvåan nu jag också. Vilken vecka är du i?

Svar: Jag är i v 29 så det är inte dags för min del förrän i slutet av januari. Känns som en evighet dit ;). Sj då? Har du fått må bra under graviditeten?
Linda

2013-11-08 @ 18:38:08
Postat av: Annie

För mig dröjer det ännu längre. Är bara i vecka 16 än :-). Har mått mycket sämre denna gång med illamående och foglossningar. Du då? Har ni kollat upp vad det blir? Vi har 3 v kvar till dess. Längtar! Du har jättefin mage och ser inte särskilt stor ut tycker jag.

Svar: usch det låter jobbigt! Jag har sluppit såna besvär hittills, tack o lov. Men brotta istället med de psykiska besvären ;) såsom mf tankar osv.Vi ha kollat upp vad det är men det är inget jag förlitar mig på. Det blir vad det blir :). längtr som bra den :).
Linda

2013-11-09 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design