Alla helgona och halloween

Idag när jag vaknade så kände jag mig så otroligt bakis, törstig, huvudvärk och extremt trött. En känsla jag inte saknar men som tydligen kan infalla både en och två gånger under en graviditet trots noll alkohol.
Vi hade filmkväll här hemma igår med fina vänner och det blev en hel del godis och lite senare än va jag är van vid. Så jag tror att allt godis jag stoppade i mig plus att jag gick och lade mig lite senare än vanligt gjorde att jag i morse kände mig som jag varit ute och snurrat halva natten. Jobbig känsla men helt klart värt det då det va en väldigt kul kväll igår.
 
Så med tanke på tröttheten så var det en bra dag att börja med en promenad. Det blev bla en tur till kyrkogården för att tända ett ljus hos M. Kan tänka mig att det är jätte fint på kyrkogården nu när det är mörkt med alla ljus.
 
Många som varit på Halloweeen fest? Det är ngt jag vill anordna ett år, inte nästa år kanske då det är dags för 30 års fest och då vill jag inte ha halloween tema. Men ngn gng vill jag ha en riktig halloween fest med en massa dekoration, halloweenmat och spökrunda.
Trots att halloween egentligen har varit så spökade vi ikväll ut Oliver och Milo för att åka och skrämma mormor mfl. Oliver är inte jätte mycket för det här med äckliga masker och skrämmande grejer men det gick rätt bra ändå. När de sprang in i diverse hem och Milo skrek BUS ELLLER GODIS så skrek Oliver varje gång glatt efteråt GODIS.
 
 
 
En fullspäckad dag med en massa besök och busande gjorde att lilleman somnade illa kvickt och jag kommer nog följa hans exempel inom kort då jag oxå är väldigt trött. Men hoppas jag lyckas hålla mig vaken under hela Så mycket bättre.
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Nyström

Va?! Ska du fylla trettio? Själv tänkte jag fylla Max 25 ;D

Svar: Haha! Har inte heller fyllt mer än 25 innan men nu känner jag att jag är redo för the big 3 0, men sen får det jäkla va bra ;).
Hur är det med dig å magen?
Linda

2013-11-04 @ 20:26:22
Postat av: Nyström

Rövigt! Är så uppsvälld av vatten att händerna är bortdomnade jämt. Har fått tid för koll på förlossningen på fredag för ev igångsättning då jag inte pallar trycket mer. Så håll tummarna!

Svar: Ohh det låter jobbigt. Ska hålla tummarna av att det blir igångsättning. Du kan väl höra av dig om hur det går. Lycka till på fredag!!!
Linda

2013-11-06 @ 20:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design