Ny vecka

Dags för en ny vecka och det blir en fyradagars vecka för vår del då vi ska ta en tur ner till Malmö. Det är dags för ett återbesök på hudkliniken där för min arm.
Hoppas vi hinner med att besöka en el två affärer oxå när vi ändå är i storstan. Letar som en tok efter en långklänning på nätet utan ngt som helst resultat. Hittade EN som föll mig i smaken, från french connection, men kände att 2800 är lite väl saftigt. Så hoppas på att min långklänning jag letar efter finns i Malmö för en lite bättre peng än så.

Annars bjuder veckan på bio, 25 års firande och förhoppningsvis bra målarväder!
En rätt bra vecka och att det är en fyradagars vecka är absolut inte fel!

Från nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design