Fin måndag

I morse när jag skulle åka till jobbet så möttes jag av en riktig sommar feeling. Så fort jag steg utanför dörren så kändes det direkt att det va en helt annat luft ute. Och det riktigt luktade sommar, underbart.
Temperaturen orkade tom stiga över 20 grader under dagen så i em har vi spenderat tiden på våran baksida. Hoppas verkligen att värmen är här för att stanna.
 
OOTD
Klänning  egobird
Kavaj och legging  HM
Converse
 
 
Ny vecka och den är fullspäckad både med det ena och det andra, bla frisörbesök för min del, finbesök från stockholm, myslunch med karin o kajsa, kvalitetstid med johanna, träning och sen ska det hinnas med en hel del här hemma oxå. Om vädret tillåter så ska vi nu fortsätta att måla huset. Har en del kvar på målningen och det ska bli riktigt skönt när det väl är klart sen.
Och så fort det är klart är det en hel del annat som behövs göras på utsidan. Staket ska byggas och gången upp till huset ska rättas till mmm. Våran utsida/trädgård ser hemsk ut men man kan bara göra en sak i taget och först ut på schemat är att måla färdigt huset.
 
Baksidan är iaf färdigmålad.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen det med att man har mycket att fixa och speciellt som husägare:) man får glädjas att man gör det till sig själv. Men man hade önskat fler timmar så man fick gjort allt man ville..hehe. Lycka till med måln, blir samma sak för oss snart

Svar: Ja det finns alltid ngt att göra som husägare. Samtidigt som det kan vara otroligt stressande emellanåt så är det ändå rätt roligt :)! Speciellt när det är klart ;)!
Linda

2013-05-07 @ 13:10:46
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design