Odd molly wishes

Dessa står högt upp på min önskelista av nya kläder som borde flytta in i min garderob omgående.
Vi har tyvärr ingen bra butik här där vi bor så man kan se dessa plagg irl. Jag vet vilken färg jag vill ha på Odd molly remix blouse men syftar mest på att jag skulle vilja se hur färgerna på koftorna ser ut i verkligheten innan man bestämmer sig. Tycker alla tre färgerna på koftorna ser väldigt fina ut men det känns som de kanske kan se lite fisiga ut. Därför har jag satt Issa på att gå in på Nordic Safari i halmstad för att se hur de ser ut "på riktigt".
 
 
Jag följer Nordic Safari (hur bra som helst) på instagram och det är därifrån de 2 bilderna kommer.
 
 
Fina va?!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Fribergs har koftorna, så gå in där och titta. Kram

Svar: Har de fått in dem nu? Va där inne i lörd sist och då hade de inte dem. Men ska ta å kolla igen då, tack :)! Kram
Linda

2013-03-06 @ 18:51:52
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design