Crosstrainer

Alex är ute och reser en hel del i jobbet så kan jag inte komma ut/iväg och träna lika mkt som jag egentligen skulle vilja. Jag går på de pass jag har möjlighet till och jag tränar en del hemma. Men behöver träna mer kondition och få bättre flås och eftersom jag inte alltid kan ge mig ut på en springtur då jag är själv hemma med Oliver så behövde vi ett redskap här hemma som kan hjälpa mig med det.
Så nu har jag köpt en crosstrainer som jag hoppas kan stilla mitt träningsbehov lite när jag är själv. Hade även velat ha ett löpband men det känns lite klumpigare .
 
Jag har ärligt talat inte använt mig så mkt av en crosstrainer i mitt liv men jag hoppas att det är något som jag kommer att börja använda flitigt.
 
Ni som har crosstrainer hemma, vad tycker ni? Bra? Dåligt?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design