Buslandet

Jag tror att Oliver är mer än nöjd med gårdagen.  Alla roligheter avlöste lixom varandra. Dagen började med att Niclas o Karin kom hit, det blev lite brunch och fotbollspelande med Niclas. Samtidigt som de va här kom mormor, gammelmormor och morfar samt min moster som va hemma från Stockholm.
 
Sedan efter en liten powernap så åkte vi 3 till Buslandet i Lagan.
 
Frågan är vem som hade roligast?!
 
När vi kom hem blev det lite mat och sedan blev det sängen för Oliver och han somnade direkt Jag o Alex lyckades hålla oss vakna under hela melodifestivalen. Vilket va rätt svårt då vi oxå va väldigt trötta.
Jag tror att Oliver hade en riktig super lördag och jag måste instämma. Lördagen va en kanon dag ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design