Tisdag

Börjar känna igen mig nu... tisdag =tristdag! Oliver kom ner till oss vid tjugo i åtta i morse och berättade att det regnade ute och sen dess har det hållit på non-stop. Visserligen inga jätte mängder men tillräckligt för att inte ja vill vistas utomhus.
 
Medan Alex gör ett hästjobb med att skrapa fönster så har jag och Olli roat oss på insidan. Han har läst bamse och ja har nätshoppat.
Så nu är snart två pappelina mattor på väg hem till oss, den mindre fanns dock inte på lager så det dröjer väl några dagar skulle jag tro.
 

En dörrmatta och en köksmatta beställdes från royaldesign.
Det har varit lite naket på golvet i köket så det blir nog bra med en matta där skulle jag tro.
 
Nu sover Olli och jag ska nog lägga mig och läsa lite, en stund för sig själv med en bra bok det är vardagslyx det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design