Stora maskiner

Våran lille kille här hemma är överförtjust, nej snarare besatt av lastbilar,traktorer o bussar.  Varje gång vi åker bil eller är ute och han får syn på ngt av diverse fordon så vill han gärna göra oss andra uppmärksamma på att ett sådant kommer och pekar df och skriker LAA! LAA! LAA! Vilket jag för övrigt tror betyder kolla.
 
Hemma hos min mamma och Thomas så finns det en DVD som heter Stora maskiner vilket är ett barnprogram som går/har gått på tv och det är ngt Oliver kan titta på om och om igen. I mina ögon är det den tråkigaste filmen ever med vissa barn som har en förjäkla jobbig dialekt att lyssna på. Men hur som haver Oliver älskar det och det är riktigt kul och se när han lyser upp när vinjetten till Stora maskiner spelas.
 
Vi har nu inskaffat tråkfilmen hit oxå så igår satte jag på ett avsnitt och lyckan som lyste i våran fina killes ögon va obetalbar. Allt för våran lille solstråle.
 
Är Oliver lycklig är jag lycklig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design