Fredag

Veckorna går verkligen skrämmande fort nu för tiden och nu va det dags för fredag igen.  Inte för att jag klagar, fredagar är ju veckans bästa dag, men jag kan inte förstå hur fort tiden kan gå egentligen.
 
Idag, som alla andra fredagar så slutar jag vid lunch, jädrans bra tid att sluta om jag får säga det själv. Och i vanliga fall efter jobbet på fredagar så storstädar jag. Byter sängkläder, tvättar, dammsuger mm men idag hinns det inte med för idag ska jag till frisören. Det är dags att ta ännu ett steg mot att bli blondin igen, som jag längtat.
För även hur mkt jag än önskar att jag skulle passa i ett mörkt långt hårsvall och se sådär exotisk ut så har jag insett att det aldrig kommer att hända. Nej jag ska helt enkelt ha ett ljust svall på huvudet, om man nu kan kalla det svall(?!) (vad sjutton är svall nu när jag tänker efter å vf säger man det??? Svall. väldigt konstigt ord !!!)
 
Och eftersom jag inte hinner städa idag så får jag kanske ta hjälp av min lilla hjälpreda.
 
 
 
Varje gång jag skulle dammsuga så skulle Oliver hjälpa till, df fick han en egen i julklapp och kan hjälpa till hur mkt han vill.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är så härligt att d e ljust redan vid 8 nu o ännu bättre att det inte är mörkt förrän vid 17, hörde att d skulle bli vår temp nästa vecka, vore ju mkt gott :) Hoppas du blev nöjd m håret!

2013-02-22 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design