Alla <3 dag

Ja det är sant, även vi firade alla hjärtans dag här hemma igår.
Förra veckan fick vi ju hem våran Eames stol och det va våran gemensamma alla hjärtans dag present hade vi bestämt, men Alex överraskade mig ändå med både blommor och present.
 
Lite små lustigt då ja precis innan Alex kom hem gick å funderade på vad jag skulle göra av alla kapslar. Så tio min sen kommer han hem med en kapselhållare - min man han kan han.
 
På kvällen blev det sedan lite goe mat tillsammans med rosevin. Vilket gjorde att längtan efter sol å värme blev ännu starkare. För vad är inte sommar om rose!!!
 
 
Kvällen avslutades sedan med spel.
Spela spel är ngt som är riktigt underskattat, tyvärr görs det alldeles för sällan här hemma. Men vi bestäämde  - som vi alltid gör när vi väl spelar spel - att vi måste göra det oftare.
 
 
 
Alla hjärtans dag eller ej - jag älskar dig Alex varje dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design