Shoppingen

Det va inte bara på Liseberg som man fick trängas även Nordstan va smockat. Vilket iofs va ganska väntat men det gör att man inte orkar titta och då blir det heller inte så mycket shoppande.
Men det blev iaf ett besök på åhlens och MAC förrådet har därmed fyllts på lite. Kläder är inget som jag varken har lust eller ork att köpa nu då det helt enkelt inte är kul när man är så stor. Lite synd när det finns lite mer roligt utbud på kläder i storstan än här hemma. Men det får helt enkelt vänta.
 
 
Har lite svårt för att förebereda inför lillens ankomst och att köpa grejer/kläder då jag fortf knappt vågar tro att vi faktiskt ska bli tvåbarnsföräldrar. Vill och vågar inte ta ut ngt i förskott.
Men häromnatten kunde jag knappt sova då jag blev super stressad över att inget va fixat än. Så även jag måste väl inse att liite måste man förbereda ändå.
Det blev lite kläder och en overall från kappahl och märket Newbie. Newbie har hur mycket sött som helst.
 
Det blev inte bara ett utan faktiskt två besök på 4 gott så nu har vi godis här hemma så det räcker och blir över.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design