Babyshower

Idag blev jag totalt överraskad av mina fina vänner när jag kom hem. Mamma lurade iväg mig för att titta och flytta över våra bilder från gravidfotograferingen och när jag sedan kom hem väntade det en babyshower för mig. Jag brukar ha full koll och jag brukar kunna lista ut när det är ngt på gång men den här gången hade jag inte den minsta aning.
 
De hade ordnat så fint med alltihop, allt i från mat till en super fin blöjtårta.
 
 
 
Dukningen och blöjtårtan va helt och hållet i Linda färger, svart vitt o grått!
 
Klassiska blöjleken, vilket jag för övrigt gissade rätt på alla tre. Choklad är ngt jag kan!
Ser en aning skeptisk ut trots att jag vet att det inte va ngt annat än choklad. Men att äta från en blöja tillhör ju inte direkt vanligheten.
 
Jag blev som sagt helt överraskad och detta va inget jag väntade mig. TACK snälla fina vänner för allt ni fixat och ordnat. Så tacksam jag är för att ha er i mitt liv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design