Tillbaka till rutinerna

Två veckor har jag hunnit jobba efter semestern så nu är man tillbaka till rutinerna och vardagen igen. Känns både skönt att få tillbaka vardagsrutinerna samtidigt som man längtar tillbaka till sommaren, semestern och värmen.
Den här semestern har varit så otroligt skön, den bästa sommaren och semestern på väldigt länge.
 
 

 
Att hösten är på intåg gör mig inte så mkt. Jag gillar hösten, få tända en massa ljus, krypa ihop i soffan, höstkläderna och man slipper lite av stressen som man har när det är sommar.
Sen väntar en hel del kul i höst också och det gör ju inte saken sämre, bla blir det en utlandsvistelse som gör att vi kommer få smaka på lite mer sommar och sol.
 
 
 
Det verkar som om det är slut på högsommaren för den här gng men jag hoppas vi ses igen nästa år.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design