fredag

Och så kom det ytterligare en härlig fredag. Jag slutar som alltid klockan tolv på fredagar vilket är helt underbart. Helgen blir lite längre då.
 
Jag började min fredag med lite fika och fredagsmys med kajsa och karin. Bästa starten på helgen med andra ord.
 
Sen har myset fortsatt här på hemmaplan med Oliver. Våran lilla kille pratar för fullt nu och det kan bli riktigt roligt emellanåt och ibland undrar man vart han får allt ifrån....
Tex jag bäddar sängen så rättar oliver till täcket och säger: Såå, det är bättre så.
 
Han är även en liten telefonnörd, älskar att prata i telefon. Kan tjöta för fullt i mobilen och om det är ngn i andra änden spelar mindre roll. Men när det väl är ngn i andra änden och han har pratat en mindre evighet och jag känner att det kanske är dags för mig att ta över säger han jämt. Olli prata nu mamma prata sen!
Lilla älsklingen.
 
 
 
Nu sover min lilla stjärna och jag har intagit soffposition och tittar på fångarna på fortet. Som för övrigt var bättre förr!
 
Trevlig fredagskväll....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Händer mycket nu m lilleman kan jag tänka mig, roligt :) Hoppas ni får en härlig helg!

2013-08-24 @ 12:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design