1,2,3,4,5,6!!!

Godmorgon!
 
Dagen startade lite väl tidigt idag då oliver kom ner med alla sina kompisar + bilar redan klockan sex i morse och tyckte att det va dags att kliva upp. Både jag och Alex tyckte det va alldeles för tidigt och jag fick knappt upp ögonen så trött va jag. Så Oliver satt och stökade runt i vår säng tillsammans med blixten mfl och helt plötsligt hörde jag oliver sitta och räkna. Inget ovanligt då han brukar sitta och räkna upp siffror i en faslig röra. Blev dock klarvaken då han räknade utan problem ända till 6. Efter siffran sex blev det lite konstigt då fem och åtta va de siffror som förekom varannan gång. Men gissa om vi blev stolta, 1-6 är inte dåligt ♥
 
Igår va vi mestadels inne i stan, mest för att se vad Värnamodagarna hade att erbjuda. Karuseller, hoppborgar, e massa mat, och väldans mycket folk var det.
 
Vi har en liten "fegis" eller väldigt försiktig liten kille till son som inte vågar åka ngt och hoppa i hoppborg vill han bara göra när det inte är så mkt barn.
 
Några timmar på fm/em  fick det bli på stan och sedan gick vi dit en stund på kvällen för att höra när Sampo spelade. Blev dock inte så långvarigt på kvällen då vi alla tre var rätt trötta.
 
Såhär såg det ut efter att vi varit på stan på fm/em. Två trötta killar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design