Övernattning

Marknaden va som alltid dötråkig och jag mindes vf jag brukar undvika dem - de är helt enkelt inget att ha. Upptäckte även att vi har en liten småfegis till son. Han va jätte nyfiken på hopptornet så ja köpte en biljett till honom men han vägrade sätta ner fötterna i hopptornet. Så det blev inget hoppande. Frågade senare om han ville ha en ballong - alla barn tjatar väl alltid om att de vill ha marknadsballonger eller!?! NÄÄEE svarar han helt förskräckt. I vanliga fall ska det hoppas både här å där och ballonger brukar vara superroliga men inte idag inte. Det enda den lille herrn ville ha va en korv med bröd, så korv med bröd fick det bli!
 
Ikväll ska jag och olli sova hos mamma/mormor. SKönt med lite mamma/mormorvård emellanåt. Har ätit super god mat, en stark fläskfilegryta med färsk pasta och jag är just nu i en sorts matkoma. Milo och camilla kom förbi precis och det är fullt ös här som emellanåt varvas med högläsning. Tror dock det blir sängen tidigt för min del då jag har en huvudvärk som heter duga.
 
trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design