Läkarbesök och bebismys

Dagen började väldigt bra, fortsatte sen extremt dåligt för att sedan åter bli bra igen. En dag med blandad kompott helt enkelt.
 
De ringde från dagis på fm och gjorde nästan att jag föll ihop på fläcken då samtalet inleddes med " Oliver har varit med om en liten olycka..." En mening som en förälder aldrig vill höra. Det visade sig att Oliver hade trillat i cykelförrådet och slagit i pannan i en pedal. Så det fick bli ett besök hos farbror doktorn där de tejpade ihop hans jack.
Det va alltså inte så farligt som jag först förfarade, men fy vad det gör ont i hjärtat när ens lilla ängel skadar sig.
 
 
 
Han va helt slut så han somnade innan läkaren ens hade hunnit titta på honom.
 
 
Dagen slutade som sagt bättre då det blev bebismys och fika i solen med Niclas o Karin och deras lilla tjej. Jag är totalt nere i deras lilla flicka, hon är sanslöst fin.
 
Fika när det smakar som bäst, i solen!
 
Detta va nog den enda millisekunden då olli satt still, och niclas oxå för den delen då Olli promt skulle spela fotboll med Niclas.
 
 
Man har nästan glömt hur små de faktiskt är. <3 Jag längtar redan efter att få bebismysa med detta lilla liv igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aaaaa, det är så man smälter... & längtar efter en egen liten;) Själv fick jag bebismysa i helgen och Gud så gott det är!!!

2013-04-17 @ 20:49:13
URL: http://sosi.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh, ett sånt samtal är det sista man vill ha! Tur att det inte
Var så allvarligt! O bebis, helt underbart!!!

Svar: ja d va verkligen tur...men höll på att svimma en sek där :/
Linda

2013-04-18 @ 11:53:23
Postat av: Stina

Vilken underbar bild på Niclas och lilla tjejen!
Och vilken härlig Oliver du har =)

2013-04-19 @ 07:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design