Jönköpings tripp

Igår blev det halvdag för mig på jobbet då jag skulle följa med mamma upp till jkpgs sjukhus, som moraliskt stöd kan vi säga att det kallas men egentligen som privat chaufför.  Vad det än va så är det klart att jag följer med och sen att jag misstänkte att det skulle bli lite shopping efteråt gör ju inte saken sämre. Sen måste jag säga att jag gillar att spendera kvalitets tid med min kära mor så en dag med henne tackar jag faktiskt inte nej till.
 
Lite tidsfördriv medan jag gjorde som man bör i väntrum, jag väntade....
 
 
Allt gick bra på sjukhuset och efteråt blev det, som jag misstänkte, ett besök på A6 för lite mat, fika och shopping. Mamma hittade en outfit till tigerdansen och jag ett par skor som jag kikat på ett tag samt lite bra-att-ha-grejer på Ikea.
 
 
Och om ni inte tror att det går att köra fel på sträckan till och från jkpg så har ni fel, vissa klarar faktiskt av det, men jag nämner inga namn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design