Födelsedagsfika

Idag har vi haft en liten födelsdagsfika för Oliver som snart fyller 2 år. Kan inte förstå att det snart är 2 år sen som han kom till oss. Tiden går fort när man har roligt helt enkelt.
 
 
Glass, tårta och hemmagjorda maränger va vad det bjöds på idag.  Och ja tror jag fått en sockerchock eller ngt.
 
 
 
 
Tack för de fina kläderna Olli fick.
 
 
 
Jag hade planerat att sitta ute i solen i em. Men då det är brist på sol idag så tänker jag faktiskt spendera tiden då Oliver sover i soffan framför favorit kanalen E!  Rätt skönt faktiskt men imån hoppas jag på sol!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis grattis till er lilla (stora 2-åringen:) tiden bara springer iväg. Det kan ju kanske bli två lekkamrater i framtiden, nära till varandra:)

Ha en fortsatt bra helg.
Kram

Svar: Tack så mkt, på onsdag är det den stora dagen, ha svårt att förstå att han blir två år redan...Ja men det hade ju varit jätte kul om de kunde bli det =) Vi får ta och presentera dem för varandra sen:)!
Linda

2013-04-06 @ 23:44:28
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design