Måndag

Vilken helg vi har haft! Helgen har verkligen innehållit allt, precis allt. Shopping, fest, god mat, dans, skratt och tom lite tårar.
Vi har haft så extremt roligt vilket iofs inte är så svårt att ha med såna härliga vänner. Helgen försvann ju df fortare än den kom och så var det dags för en ny vecka.

Sömnen har väl inte varit speciellt överflödig och det känns lite idag men bara att bita ihop och se glad ut.
Den här veckan bjuder på jobb, träning, frisörbesök och förmodligen och förhoppningsvis har min lampa kommit oxå.
Så d ser ut att bli en bra vecka trevlig måndag på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Linda!
Jag har följt din jättehärliga blogg nu men aldrig tidigare kommenterat. Jag tänkte höra vad du jobbar med och om du jobbar heltid nu efter mammaledigheten? Jag ska själv börja jobba snart och vet inte riktigt hur jag ska göra...

Svar: Hej Linda :)Jag jobbar som ekonomiassistent och på 75 % just nu. Går hem vid tjugo över två månd-torsd och på fredagar jobbar jag till 12.20. Tycker det är helt perfekta tider. Och med tanke på att Oliver fullkomligt älskar dagis så är 75 % lagom för han oxå :). Men det är jättte svårt å veta hur man ska göra, det bästa är nog att pröva sig fram.
Linda

2012-09-24 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design