Förkyld

Efter en veckas knaprande på Ipren/Alvedon så bröt förkylningen "äntligen" ut i måndags.
Numera går jag alltså runt med en rinnande kran som känns 5 Gng större än vanligt. För när jag blir förkyld är det inte så att jag blir lite snuvig. Nej nej, det fungerar lite som allt eller inget. Näsan känns stor som en lyftkran och rinner för fullt medan ögonen svullnar upp, rinner som niagarafallet och får påsar som hade behövt ngn sorts anordning för att hålla upp dem. Med andra ord jag ser förjäklig ut! Tror faktiskt att det bara är jag, och alla män då, som blir såhär pruttförkylda. (alla vet ju hur "tufft" de har det under en förkylning)

Alltid när man är förkyld så är det svårt att veta vad man ska göra. Ska man jobba eller inte? Det finns ju alltid de som har åsikter om vad man än bestämmer sig för.

Nu hoppas jag iaf att den här förkylningen går över för jag längtar efter träningen. Jag längtar så jag dör efter ett svettigt träningspass.
Så snälla snuskiga förkylningsbaciller/-virus va snälla och försvinn ur mitt liv tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En krya på dig Kram kmr skickad :) Hoppas den hjälper ;)

2012-09-12 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design