Oranga detaljer

Att stryka är inte en av mina favoritsysslor och jag undviker gärna det så gott det går. Vilket även syns på dessa oranga tabletter . Jag strök de lite snabbt men fick inte ut rynkorna helt, jag är väl helt enkelt inte någe vidare bra på det heller antar jag. Tänkte att de skulle få ligga till sig lite innan jag drar fram strykbrädan och strykjärnet igen...
 
Har som många fler fått lite dille på orange,  men försöker att inte gå till överdrift då jag lätt tröttnar på färger, men ngt mer i orange lär det säkert bli innan jag tröttnar totalt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh du har det så snyggt hos dig! Är själv inredningstokig och äääälskar när det är mycket vitt, lite svart och gärna en accentfärg. Tumme upp för din smak! Hihi

Svar: Tack så jätte mkt :)
Linda

2012-10-08 @ 20:22:24
URL: http://Ekwallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design