Min första gång

Va en grå och dyster höstdag. Det va med blandade känslor jag bestämde mig. Det kändes både mysigt samtidigt som det va väldigt ovant, detta va ju nya " marker" för mig. visste ju inte riktigt vad jag skulle göra eller hur det skulle sluta. Men visste ju samtidigt att det va väldigt väntat och jag tänkte att ngn gng måste det ju ske så vf inte nu?!

Yes idag är det första gng jag vabbar.
Kl fem startade våran dag så ingen extra sömn för oss inte. Oliver är väldigt pigg men stackarn ser hemsk ut. Gul i hela ansiktet både från ögon och näsa...

Nu har vi varit och handlat lite fika och varit nere på eko och köpt några filmer och lite leksaksdjur så vi ska nog kunna underhålla oss resten av dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design