Lego

I fredags när jag kom till jobbet så stod det en stoor kasse vid min plats fullproppad med duplo.

Dagen innan hade vi varit på eko och fyndat en massa då de hade halva priset på allt lego. Det va tänkt som julklappar till oliver men han fick syn på det och tog en av kartongerna och praktiskt taget sprang iväg med ett stort leende, så en fick han öppna. Ett tåg med lite tillbehör som han lekte med resten av kvällen.

Och då när jag såg denna mega kasse på jobbet så längtade jag efter att få se Olivers reaktion när han såg allt detta!
Och reaktionen va precis som jag hade hoppats på.
När jag hällde ut allt på golvet i hans rum så stod han bara och stampade samtidigt dom han tjöt av lycka! Underbara unge ❤

(Och oss emellan så tror jag att Alex blev MINST lika glad)


Kommentarer
Postat av: Stina

Söta, fina Oliver!

Svar: =)
Linda

2012-10-30 @ 07:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design