Barra barret

Snart är det dags att sätta sig i frisörstolen igen. Även om jag är (redan) sjukt trött på färgen så ska vi inte göra ngt åt den idag utan idag ska det bara bli kortare. Är inte jätte sugen på d faktiskt men det är så illa tvunget.

En bobfrilla är tanken, så som jag hade d för nästan två år sen. Vi får se hur det blir. Känns som om vad jag än gör med håret så blir jag inte nöjd. Har inte riktigt hittat "min" färg och frisyr än.....

Har en app, hairstyles tror jag den heter, som är kanon om man vill ha lite frisyr inspiration. Litet tips!

Förresten så har nu även jag, lite senare än alla andra som vanligt, skaffat instagram. Om det är ngn som vill följa mig och mitt liv i bilder så heter jag lindawi84.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design