18 oktober

En av de viktigaste dagarna på året. Ja så är det faktiskt, egentligen behöver man inte berätta vf utan tycker att man hör att det är ngt speciellt med den dagen direkt när man säger :18 oktober!!!

Skämt och sido idag är det ingen mindre än min egen födelsedag. och har ni inte förstått det än så älskar jag födelsedagar och tycker att de ska firas med dunder och brak! Så även min ;)!
Det är lixom den dagen på året man kan kalla sin egen och man får känna sig lite extra speciell. Ja födelsedagar är mysigt helt enkelt.
Stort grattis till mig hoppas min dag blir toppen!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hipp hipp hurra :) grattis!

Svar: tack så jätte mkt =))
Linda

2012-10-18 @ 07:06:13
Postat av: Marie Ek

Grattis på födelsedagen! Hoppas den blir som du tänkt dig :D

Svar: Tack så mkt =)
Linda

2012-10-18 @ 12:14:18
URL: http://Ekwallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design