Söndag

Båda mina pojkar ligger och tar sig en eftermiddagslur och jag sitter framför tv:n, slösurfar lite på nätet samtidigt som jag tittar på reprisen av Så mkt bättre. Magnus Uggla som är huvudpersonen i detta avsnitt är en av mina stora favoriter. Jag har två personer som jag är lite extra besatt av och det är jennifer aniston och magnus uggla. Två helt olika personer men som jag har fastnat totalt för :)!
 
Gårdagen spenderade vi ju som ni vet på en bröllopsfest, en riktigt trevlig sådan med god mat, lekar och sånger.
Tack för det alla deltagande och speciellt tack till bruparet.
Så eftersom man va i säng lite senare än vanligt så är man lite tröttare än vanligt idag oxå, men det är smällar man får ta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design