Saknar

Ligger i sängen och har nyheterna på i bakgrunden, valet i USA pratas det ju om gör fullt så försöker hänga med lite.

Lilleman ligger i sitt rum å sover för fullt men jag saknar honom. Yes SAKNAR! Konstigt att man kan sakna ngn som bara ligger i ett annat rum. Har sån lust att gå och hämta honom och låta han sova här i vår säng inatt. Vill bara krama han lite och lyssna på hans eviga tjat om ngt som jag inte har en aning om...Min älskade lilla gullunge.

Även om det är svårt så ska jag inte väcka honom utan låta han fortsätta sova.. Jag borde följa hans exempel.


Kommentarer
Postat av: Marie Ek

Precis så känner jag också ibland!! Eller väldigt ofta! Saknar Leah när hon sover på kvällarna, skulle vilja ta upp henne, gosa o busa lite o sen lägga henne igen.. Men tyvärr så funkar det ju inte riktigt så :P

2012-11-06 @ 22:35:05
URL: http://ekwallin.blogg.se
Postat av: Karin

vilket fint inlägg!!

2012-11-07 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design