1 dag med detox

Igår hade vi finbesök på fm av bästa johanna. Underbart att få spendera lite kvalitetstid tillsammans med henne. Oliver höll nog med då han vägrade sova så länge hon va här. Förstår honom hade inte heller velat sova då. Men efter lunchen och en välling så kunde han inte hålla ögonen öppna längre, han sover i vanliga fall alltid två gng/dag.

Nu har det gått 1 dag i min mini detox. Herregud vad tråkigt det är! Kan ju villigt erkänna att jag inte är tillräckligt motiverad för att hålla på en hel vecka. Samtidigt är jag jädrans envis så jag vill inte ge upp heller. Vii gärna se om man känner ngn skillnad.
Vi får se hur jag gör, jag vill gärna inte ge upp men samtidigt ska jag träna ikväll och då skulle jag nog behöva få i mig lite riktig mat innan så att jag orkar. Läste nämligen att man inte skulle träna/överanstränga sig de första dagarna. Man kanske kan ta en tallrik spagetti o köttfärssås(jag är såå sugen på det=) mat och sen fortsätta? Vi får se.....





Jag gillar att gå osuddenrundan vid den här tiden på året
Oliver däremot tycker inte alls det är så spännande. Så ibland händer det att vi får gå tånnövägen hem där han kan titta på bilarna som kör förbi.




Oliver fick fina kläder av Johanna o Emil

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design