Såg säkerligen ut som 27 dränkta katter

Trodde bara att vi skulle va en sisådär 5-6 st igår på träningen men icke. Vi va betydligt fler än så som inte va rädda för regnet., närmare bestämt 27 st. Tyvärr va det inte det nya passet då Stina va sjuk men det va helt ok ändå. Såhär i efterhand vet jag inte om det va så bra att träna i ösregnet(såg ut som en dränkt katt när jag kom hem) för idag är jag helt slut i kroppen, extremt trött och känner mig rostlig i halsen. Får hoppas det bara är tillfälligt.

Idag ska lilleman på läkarbesök, på en riktigt dum tid då han egentligen brukar sova så jag kan tänka mig att det kommer bli riktigt gnälligt.
På tal om Oliver så ha han kommit in i en ganska jobbig period då han ska klättra på precis allt. Och då menar jag ALLT.  Han är snabb oxå den lilla räkan man hinner knappt blinka så sitter han upp på kanten i soffan.
Han har nytta för sin snabbhet oxå då han verkar tävla med sig själv hur mkt han kan stöka ner/kasta ut från lådor mm på kortast tid. I våran walk-in är det extremt kul tydligen där flyger det kläder ur lådorna och skor från min skohylla konstant, man får gå in där på egen risk när han är i farten då man lätt kan få en sko eller två i huvudet. Antar att man får vänja sig vid att det blir lite svårare att hålla det snyggt o prydligt ett tag framöver. 

Ikväll vankas det smyckesparty för mig, Dag och Natt, ser verkligen fram emot det då jag tycker bra om deras smycken. Har ett par halsband från dem så hoppas på mkt fint ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design