Onsdag onsdag onsdag!!!!

Jag får hela tiden påminna mig om att det är onsdag, inte måndag som det egentligen känns. Självklart är det bara positivt att det är onsdag för d betyder att d snart är helg igen och att alla mina älsklingar då kommer att vara hemma.

Vi har hunnit med en hel del här hemma hittills. Dagen började vi med en runda runt osudden, super härligt o jag tänker ta samma start imorgon igen. Alex tog ledigt i em och kom hem till lunch å nu har vi målat en gng till och jag har klippt gräset.

Idag börjar även utegympan, som är gratis,för er som är sugna. I år kommer den hållas i apladalen vilket är nära å bra för en annan:).
Ta med ett liggunderlag o kom dit vettja, kommer bli en riktigt härlig kväll för lite träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design