AW

Jag började gårdagen nyttigt med en joggingtur och avslutade dagen med en ganska onyttig aw på Harrys.
Tjejerna hade bokat bord till kl sex och kl fem bestämde jag mig för att hänga på, lite spontant sådär.
Även då jag verkligen älskar att spendera tid hemma tillsammans med mina fina pojkar så är det underbart att komma ut ibland och bara få umgås med tjejerna.

Igår va inget undantag, som alltid va det lika trevligt. Det dåliga igår dock va att maten va totalt värdelös! Mår illa fortf bara jag tänker på den. Vi tog aldrig aw buffen utan bestämde oss för en rätt från menyn. En rätt som vanligtvis är extremt god men som igår inte smakade alls. 
Köttet gick inte att äta, det bestod enbart av senor och fett. I vanliga fall är jag aldrig den som klagar, tycker det är jobbigt och en aning pinsamt och jag gillar inte att vara till besvär. Men igår gick det inte riktigt hålla god min så vi sa till och som kompensation fick vi gratis efterrätt i form av glass. Ingen direkt höjdare heller men snällt att de försöker gottgöra det. Tyvärr blir det ju så nu att den här rätten kommer aldrig mer beställas vilket är lite tråkigt då den annars är supergod.

Men undantag från maten så var det en riktigt trevlig och kul tjejkväll!



Gissa vem som dricker corona ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design