What to do

Då va osuddenrundan avklarad o lunchen ligger i magen. Nu då?
Är sjukt sötsugen o jag försöker med nöd och näppe att hålla mig borta ifrån frysen där bullarna ligger. Det är tufft må ni tro!

Våra fönster här hemma är pinsamt smutsiga. Ser knappt ut igenom dem på vissa ställen så smutsiga är dem. Så till helgen som kommer får vi nog fortsätta med vårstädningen o rensningen här hemma.
Man borde ju tycka att jag kan ge mig på våra fönster redan i em när oliver sover men en stol i solen o mina tidningar lockar mer!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe ja man vet aldrig :):)

Får se om ett par veckor :)



ätit jag med, gött!! mina fönster mej sketna som bara den.. Men tar vi en annan dag ;)

2012-03-06 @ 13:08:16
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design