Viktminskning

Vill du gå ner i vikt? Förlora några kg på mindre än ett dygn utan "svårigheter"?
Då ska du komma hem till oss och hjälpa oss med smutstvätten så kan jag nästan garantera att innan helgen är slut har du gått ner i vikt!

Jag klarade mig med andra ord inte. Ungefär tio minuter efter att jag publicerade inlägget igår så va d min tur att prata med den stora vita telefonen.

Natten har varit oerhört tuff men är glad att d värsta kom när oliver sov för min och Alex del. Det är inte helt lätt när alla tre ligger däckade men det har gått ändå men jag är glad att den här dagen snart är över.

49,5 kg står vågen på och det betyder att 3 kg försvann inatt , så som sagt , snabb viktminskning och är du intresserad så är du välkommen hit o hjälpa till att sanera huset.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske inte så kul m viktminskning till vilket pris som helst :p Krya på er fort så ni hinner njuta lite av helgen, o våren som tydligen ska komma på visit!

2012-03-23 @ 19:44:47
Postat av: im

hehehe själv ick jag oxå ner 3 kg under en dag, då jag hade magsjukan för 2veckor sedan...blä för den...

2012-03-23 @ 21:36:04
Postat av: Sofie

Stackare! Nä, det är väl inte direkt nåt varken bra eller kul sätt att tappa vikt på. Tränar hellre skiten ur mig ett par veckor för den siffran. Krya på!!!

2012-03-23 @ 22:09:18
URL: http://traningstokig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch fy fan för magsjukan!!! Tur att den inte vara så länge!! Krya på er <3 kram lina

2012-03-24 @ 09:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design