Väg- och mätdag

Blev förvånad i morse när jag insåg att det redan va torsdag, va har den här veckan tagit vägen?! Va tvungen att fråga alex två gng ifall det verkligen stämde att det va torsdag redan. Och vist gjorde d det.

Idag är det dags för vägning och mätning som det är varje torsdag.
Jag rekommenderar verkligen alla där ute som vill och försöker gå ner i vikt att mäta sig. Vågen är ju inte riktigt rättvis på det sättet eftersom om du tränar får du ju muskler och muskler väger ju oxå. Därför är det mkt bättre att mäta sig. Jag mäter mig runt midjan och likaså vid naveln.
Det är himla kul att se resultatet oxå. Jag själv kan inte se i spegeln att det har hänt ngt alls med min kropp, i mina ögon är jag fortfarande lika plufsig som i höstas. Men måttbandet och mina anteckningar visar annat, att det verkligen har hänt ngt. Som sagt kul att se att det händer ngt men än är det långt kvar till målet!


Bjuder på en icke het magbild där ni ser hur mkt som hänt sen i slutet på sept.




Kommentarer
Postat av: sofie

har du minskat så mkt sen i höstas? jisses kvinna - grymt ju! visst ska man mäta - muskler väger ju mer. ska mäta mig varannan helg fram till sommarn... och ska se till att göra fina resultat:)

2012-03-22 @ 09:37:21
URL: http://traningstokig.blogg.se/
Postat av: Christine

Duktiga du! Jag ångrar så att jag inte mätt mig! Jag ser dock att det hänt massor, men man vill ju liksom ha mer måttbara bevis eller vad man ska säga. Sen stirrar man sig ju dessvärre blind på vågen, vilket är dumt!

2012-03-22 @ 10:11:55
URL: http://kirsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vad mkt, tränar du magen endast hemma el på gym? o vad e det för bra övningar du gör som ger så bra resultat?

vore kul med svar heheh..:)

2012-03-26 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design