underbara fredag

En fredag med shopping o goe lunch med världens bästa karin gör att den här helgen har fått en riktigt bra början!!
Hade tänkt att boka in en synundersökning oxå då jag tror att min syn inte längre är helt hundra men det va för mkt folk där så orkade inte vänta.

De har 25% på Vero Moda här i värnamo och smålänning som man är så får man ju passa på. Fanns mkt fint men tyvärr inte mkt för mig. Det här modet med korta tröjor är inte ngt för mig o min kropp och det är ju mkt sånt nu. Men två enkla plagg fick äran att följa med mig hem.




Sedan blev det då lunch med Karin på pelikanen och då passade jag på att smita in på Tinzimara och hemmakväll. Så nu är hela helgen räddad=)!



Yankee Candle från Tinzimara



som sagt helgen är räddad....





Kommentarer
Postat av: Sofie

Den där toppen eller blusen vill flytta in hos mig. Får gå dit imon och hoppas finna lyckan. Ja, en sån där orange påse kan nog också göra min lördag:)

2012-03-09 @ 16:22:18
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design