Tisdag

God förmiddag folket!
Ligger uppe i gästrummet o slösurfar. Känns som det kommer bli en  ganska lugn o oplanerad vecka.
Det enda som är bestämt är att imorgon ska jag på ekonomimöte på jobbet, spännande =). Ska bli roligt att komma tillbaka även om det imorgon bara är för en liten stund. Kan inte förstå att jag snart har varit hemma ett helt år. Vart sjutton har tiden tagit vägen?! Efter sommaren är det dags att återvända till jobbet igen, ser fram emot lite nya utmaningar och det ska bli riktigt kul att testa ngt nytt och få komma in i den riktiga vardagen igen.

Annars är det inget mer bestämt för veckan förutom att bränna lite kalorier. Jag känner att jag mår mkt bättre nu, ingen yrsel eller huvudvärk och förkylningen är oxå bättre. Antar att lite dans o fest gjorde susen;)!


Kommentarer
Postat av: Sofie

På torsdag är du välkommen till arken 12.00 för en liten barnvagnsmarsch. Jag och en vän har "råkat" styra upp detta spektakel:) Sök "barnvagnsmardchen Värnamo" på fb, eller lös på uniteforwomen.se

2012-03-06 @ 18:30:33
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design