Onsdag

Vilken mysig våffelkväll vi hade igår. Va lite orolig först att det skulle bli extremt jobbigt med oliver då han är så gnällig nu men det gick jätte bra. Tror han oxå va i stort behov av en niclas o Karin dos precis som vi va. Alltid lika roligt att träffa dem.
Det är inte alltid man klickar så bra och så fort med en person som jag gjorde med Karin. Vi har känt varandra lite mer än ett år bara nu men det känns som jag känt henne hela livet. Underbara människa!

Glömde ta några kort den här Gng oxå måste försöka komma ihåg d till nästa Gng.


Kommentarer
Postat av: Karin

finaste Linda, känner precis likadant! Underbart att ha dig i mitt liv :-) KRAM KRAM KRAM

2012-03-28 @ 09:23:21
Postat av: Tess

Hej!

Snygg header! :D

Kika gärna in på min HelgensBlogg-tävling! :)

Kram!

2012-03-28 @ 10:46:02
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: The godfather

2012-03-28 @ 13:43:05
Postat av: The godfather

Alltid lika trevligt att ha er hemma!!;-)

Å att du klickar med finaste K är inte så konstigt tycker jag för finns ingen finare än hon!!!;-)

2012-03-28 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design