Nu blev det kvälla....

Vi har verkligen varit effektiva här hemma i em. Det har lastats grus till baksidan, krattats löv och rensat land. Och när jag lastade på den sista lövhögen för dagen på släpet bestämde jag mig för att ta en löptur innan det blev mörkt. (hade aldrig vågat springa i "skogen" när d är mörkt, knappt ja vågar det när det är ljust)
Hann precis hem innan det blev mörkt och det kändes riktigt bra att springa idag. Tror att jag börjar gilla det och kan ju säga att det blev en längre tur idag, snart så springer jag ett riktigt maraton utan problem ;).

Så efter en effektiv em så är ljusen nu tända här hemma o mysisarna är på och det är dags att starta fredagsmyset.
Trevlig kväll!


image description


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va duktig du är med löpningen. Se till att unna dig nåt extra gott ikv för på måndag är vi strikta!

2012-03-17 @ 14:29:14
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design